Καλέστε μας σήμερα: XXXXXXXXXX - Email: mail@mydomain.com

Σύνδεση

Συνδεθείτε

Όνομα χρήστη *
Κωδικός *
Θυμήσου με

Δεν λαμβάνετε καμία απάντηση στα αιτήματα SIP σας

Αιτία: Το τείχος προστασίας σας αποκλείει τα αιτήματα εξερχόμενου SIP στο διακομιστή μας.

Λύση: Ανοίξτε τις θύρες στο τείχος προστασίας σας σύμφωνα με τη διεύθυνσή μας IP που είναι σε λίστα

Αιτία: Το τηλεφωνικό κέντρο σας δεν μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα διακομιστή DNS στο δημόσιο διαδίκτυο.

Λύση: Πρέπει είτε να διαμορφώσετε έναν τοπικό διακομιστή DNS για να επιλύσετε αυτό το URI είτε να επιτρέψετε την πρόσβαση στο PBX σας σε δημόσιους διακομιστές DNS.

Αιτία: Δεν τοποθετείτε το τερματικό URI στο Request-URI στα INVITE αιτήματα που στέλνετε στο διακομιστή μας.

Λύση: Εάν το URI τις αίτησής σας δεν αναφέρει το τερματικό URI που ρυθμίσατε στην σύνδεση σας, θα θερίσουμε τα μηνύματά SIP σας ως κακόβουλα και θα τα απορρίψουμε. Το Αίτημα-URI που μας στέλνετε πρέπει να είναι της μορφής: <sip_user> @ <URI>

Παίρνετε 403 Απαγορευμένες απαντήσεις στα αιτήματά INVITE σας

Αιτία: Υπάρχει μια λίστα ACL στην σύνδεση σας και μας στέλνετε INVITE αιτήματα από μια διεύθυνση IP που δεν είναι σε αυτήν την λίστα ACL.

Λύση: Ελέγξτε την παραληφθείσα παράμετρο στην κεφαλίδα (Via) της απάντησης 403 που σας στέλνουμε: θα σας πει τη διεύθυνση IP από την οποία λαμβάνουμε το αίτημά σας SIP. Είτε διορθώστε την τοπική δρομολόγηση, ώστε να μας στέλνετε SIP από μια διεύθυνση που βρίσκεται ήδη στην ACL σας, Η Θα προσθέσουμε αυτή την νέα διεύθυνση IP στην ACL σας.

Αιτία: Υπάρχει μια Λίστα διαπιστευτηρίων στην σύνδεση σας, και η εξακρίβωση ταυτότητας του INVITE είναι εσφαλμένη λόγω λάθους ονόματος χρήστη / κωδικού πρόσβασης.

Λύση: Βεβαιωθείτε ότι το όνομα χρήστη και ο κωδικός πρόσβασής σας είναι σωστή.

Η κλήση αποτυγχάνει με σφάλμα '403 Invalid Caller ID'

Αιτία: Οι λογαριασμοί COMPANY NAME υποχρεούνται να χρησιμοποιούν αναγνωριστικό καλούντος που έχει επικυρωθεί από την εταιρία COMPANY NAME.

Λύση:

  1. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε αριθμούς DID ή CLI.
  2. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει τον αριθμό DID η τον επαληθευμένο αριθμό CLI σωστά.
  3. Αν στέλνετε Remote-Party-ID στο INVITE, βεβαιωθείτε ότι έχει οριστεί επίσης σε έγκυρο αναγνωριστικό καλούντος, όπως περιγράφεται παραπάνω.

Η κλήση αποτυγχάνει με σφάλμα `503 Trunk concurrent limit call exceeded.

Αιτία: Στην σύνδεση σας έχετε 2 ταυτόχρονες ενεργές εισερχόμενες κλήσεις.

Λύση:
Για να κάνετε παραπάνω παρακαλώ αγοράσετε επιπλέον εισερχόμενα κανάλια φωνής.

 

Στην κλήση υπάρχει αμφίδρομος ήχος, αλλά η κλήση πέφτει μετά από 20 ή 30 δεύτερα.

Αιτία: Η υποδομή επικοινωνίας σας SIP εσφαλμένα στέλνετε ένα ACK στο διακομιστή μας χρησιμοποιώντας μια διεύθυνση IP διαφορετική από τη διεύθυνση IP της κεφαλίδας επαφής που βρίσκεται στο 200 ΟΚ στο URI Request. Αυτό αναγκάζει τον διακομιστή να μην επεξεργαστεί το ACK, οπότε η συναλλαγή διακόπτεται μετά από 30 δευτερόλεπτα και η κλήση αποσυνδέεται μέσω ενός τερματικού BYE που αποστέλλεται από την πλευρά μας.

Λύση: Η υποδομή επικοινωνίας σας SIP θα πρέπει να χρησιμοποιεί τη διεύθυνση IP στην κεφαλίδα επαφής του 200 ΟΚ στο URI Request-URI του ACK και να στείλει το ACK στη διεύθυνση IP στο Record-Route header του ίδιου 200 OK.

Αιτία: Η υποδομή επικοινωνίας σας SIP εσφαλμένα προσαρμόζει / αντικαθιστά το registrar Ιδιωτικές διευθύνσεις IP στο URI και τις κεφαλίδες του ACK που επιστρέφουν με τις δικές τους δημόσιες διευθύνσεις IP. Αυτό προκαλεί το Διακομιστή να δρομολογήσει το ACK πίσω στην υποδομή επικοινωνιών SIP και ως εκ τούτου δεν την επεξεργάζεται. Επειδή το ACK δεν είναι επεξεργασμένο, (σωστά) χρονοτριβεί και διακόπτει την κλήση.

Λύση: Η υποδομή επικοινωνίας σας SIP δεν θα πρέπει ποτέ να αντικαταστήσει τον Registrar με τις δικές της διευθύνσεις IP.

Στις κλήσεις (από το SIP στο τηλεφωνικό σας κέντρο): δεν υπάρχει ήχος και η κλήση πέφτει μετά από 20 ή 30 δευτερόλεπταn

Αιτία: Η υποδομή σας SIP αντικαθιστά μια ιδιωτική διεύθυνση IP του Registrar στην κεφαλίδα Via με διαφορετική διεύθυνση IP σε 200 OK. Αυτό πιθανόν να οφείλεται σε μια γενική αντικατάσταση ορισμένων ιδιωτικών IP. Αυτό θα προκαλέσει την πτώση του 200 ΟΚ εντός της υποδομής μας, αποτρέποντας την αποστολή ενός ACK και την πρόκληση τερματισμού της κλήσης από την υποδομή σας.

Λύση: Η υποδομή σας SIP δεν θα πρέπει να αλλάζει τις διευθύνσεις IP στις κεφαλίδες Via όταν απαντά σε ένα μήνυμα INVITE από το διακομιστή μας.

Στις κλήσεις (από το SIP στο τηλεφωνικό σας κέντρο): υπάρχει αμφίδρομος ήχος, αλλά η κλήση πέφτει μετά από 20 ή 30

Αιτία: Η υποδομή σας SIP επιστρέφει ένα 200 OK με μια κεφαλίδα επαφής που περιέχει μια ιδιωτική διεύθυνση IP. Καθώς ο Διακομιστής μας υποχρεούται να στείλει το ACK πίσω στη διεύθυνση IP στην κεφαλίδα επαφής, το ACK αποστέλλεται στη συγκεκριμένη διεύθυνση IP. Δεδομένου ότι οι ιδιωτικές διευθύνσεις IP δεν είναι προσπελάσιμες από το κοινό, το ACK δεν φτάνει ποτέ στην Υποδομή σας SIP, οπότε ο χρόνος κλήσης λήγει σε αυτό το τέλος και καταρρίπτεται.

Λύση: Η υποδομή σας SIP θα πρέπει να χρησιμοποιεί δημόσιες διευθύνσεις IP (WAN IP) στο Contact header, όταν απαντά σε ένα μήνυμα INVITE από το διακομιστή μας.

Η κλήση αποτυγχάνει με σφάλμα '408 Request Timeout' ή '504 Request Timeout'

Αιτία: Ο Διακομιστής μας δεν λαμβάνει απάντηση από την SIP υποδομή σας.

Λύση:

  1. Βεβαιωθείτε ότι το SIP URI που έχετε εισάγει είναι σωστό.
  2. Ελέγξτε το τείχος προστασίας, ότι οι IP μας δεν μπλοκάρονται και οι θύρες είναι σωστά προωθημένες.
  1. Ελέγξτε το PBX σας, ότι οι IP μας δεν μπλοκάρονται και οι θύρες είναι σωστά προωθημένες.

Η κλήση αποτυγχάνει με ένα σφάλμα '422 Session Timer Too Small'

Αιτία: Το PBX σας έχει ρυθμιστεί με μια τιμή Session-Expires που είναι μεγαλύτερη από την τιμή στο INVITE. Πιθανά ζητήματα είναι:

  1. Το PBX σας έχει διαμορφωθεί σε πολύ μεγάλη τιμή Session-Expires.
  2. Το INVITE μας έχει μια πολύ μικρή τιμή Session-Expires.

Ο Διακομιστής μας δεν υποστηρίζει αυτή τη στιγμή Session-Timers, επομένως καταργούμε την κεφαλίδα Υποστηριζόμενη: Χρονοδιακόπτης. Ως εκ τούτου, η τιμή Session-Expires πραγματικά πρέπει να αγνοηθεί από το PBX, αλλά δεν το κάνουν όλα. Ως εναλλακτική λύση, θα πρέπει να μειώσετε την τιμή σε κάτι λογικό, όπως οι συνηθισμένες προεπιλογές των 1800 ή 3600.

Η κλήση δεν φτάνει στο τηλεφωνικό κέντρο σας και δεν εμφανίζεται στα αρχεία καταγραφής κλήσεων.

Αιτία: Δεν έχετε ρυθμίσει Registrar SIP URI για την σύνδεση σας, Η έχετε ρυθμίσει λάθος SIP URI.

Λύση:

  1. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα έγκυρο, routable SIP URI για την σύνδεση σας.

Η κλήση σας αποτυγχάνει με σφάλμα '415 Unsupported media type'

Αιτία: Η SIP υποδομή σας δεν περιέχει κωδικοποιητές. που υποστηρίζει ο Διακομιστής μας όπως G.711 U-law, G711 Α-law, GSM-FR, G729, SPEEX, iLBC, G723, G722.

Λύση:

  1. Βεβαιωθείτε ότι η SIP υποδομή σας υποστηρίζει το G.711 PCMU η ένα από τα παραπάνω.

Στις κλήσεις (από το PSTN στο PBX σας): Το INVITE φτάνει στο PBX, αλλά το χρονοδιάγραμμα δεν ανταποκρίνεται και το INVITE δεν εμφανίζεται στα αρχεία καταγραφής σας

Αιτία: Το τείχος προστασίας σας μπλοκάρει τον διακομιστή μας η το Port forwarding δεν λειτουργεί σωστά.

Λύση:

  1. Ενημερώστε τη διαμόρφωση στο τείχος προστασίας σας έτσι ώστε η διεύθυνση IP του διακομιστή μας να είναι επιτρεπτή, Και της Θύρες του Port forwarding.

Το άτομο που βρίσκεται στο PSTN μπορεί να ακούσει το άτομο στο PBX σας αλλά όχι το αντίστροφο.

Αιτία: Το τηλεφωνικό σας κέντρο βάζει τη διεύθυνση IP LAN στο SDP που στέλνει στο Διακομιστή μας

Λύση:

  1. Ενημερώστε τη διαμόρφωση στο τηλεφωνικό κέντρο σας έτσι ώστε να τοποθετεί τη διεύθυνση IP WAN του στο SDP.

Αιτία: Το τείχος προστασίας σας αποκλείει τα πακέτα RTP από τον διακομιστή μας

Λύση:

  1. Ενημερώστε το τείχος προστασίας σας για να επιτρέψετε το RTP από την IP του διακομιστή μας και προωθήσετε/ρυθμίσετε σωστά της θύρες.

Το άτομο στο PBX σας μπορεί να ακούσει το άτομο στο τέλος του PSTN της κλήσης, αλλά όχι το αντίστροφο.

Αιτία: Το τείχος προστασίας σας αποκλείει τα πακέτα RTP από το τηλεφωνικό κέντρο σας προς τον διακομιστή μας.

Λύση:

  1. Ενημερώστε το τείχος προστασίας για να επιτρέψετε το RTP από το IP PBX σας.

Αιτία: Ο Παροχος Διαδικτύου σας αποκλείει τα πακέτα RTP από το PBX σας προς τον διακομιστή μας

Λύση:

  1. Επικοινωνήστε με τον πάροχο υπηρεσιών Διαδικτύου για να σας επιτρέψουν / να περάσουν το RTP από τις διευθύνσεις και τις θύρες IP PBX σας.